فن ومشاهير

رامي جمال يطرح "حالته صعبة".. فيديو

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث تفاصيل خبر رامي جمال يطرح "حالته صعبة".. فيديو في المقال التالي

أحمد جودة - القاهرة - طرح النجم رامي جمال، منذ قليل أغنيته الجديدة "حالته صعبة"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وهو من كلمات محمد جمال، ألحان فارس فهمي، توزيع وميكس وماستر أحمد أمين.

كلمات أغنية حالته صعبة

 

مش هعاتبه ع اللي قاله.. كلمتين بايخين وماله.. زي بعضه قالهم تحت تأثير انفعال.. هو قال كده لما سيبته ع الكلام ده أنا لو حاسبته.. مش هنخلص بس لازم يعرف إني في بعده عال.. خانه فعلًا كبرياؤه.. كان مفكرني بفراقه هبكي وأضعف بس شافني مش مبينله اهتمام.. شافني عشت إزاي بدوره.. حالته صعبة يكون في عونه.. كان مصدق إني هزعل لما يوصلني الكلام.. مش هعاتبه ع اللي قاله.. كلمتين بايخين وماله.. زي بعضه قالهم تحت تأثير انفعال.. هو قال كده لما سيبته ع الكلام ده أنا لو حاسبته.. مش هنخلص بس لازم يعرف إني في بعده عال..عادي يخرج عن شعوره.. ده الطبيعي عشان غروره.. كلمتين واقفين في زوره واستريح لما قالهم.. قال في حقي يدينه.. سهل أرد عليه وأهينه.. بس سيبته يشوف بعينه مش بيفرق يوم كلام.. خانه فعلًا كبرياؤه.. كان مفكرني بفراقه هبكي وأضعف بس شافني مش مبينله اهتمام.. شافني عشت إزاي بدوره.. حالته صعبة يكون في عونه.. كان مصدق إني هزعل لما يوصلني الكلام.

أغنية مش عايشين

 

وكان رامي جمال، قد طرح مؤخرًا أغنية  "مش عايشين"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وهي من كلمات عمرو المصري، ألحان إسلام رفعت، توزيع وميكس وماستر محمد مجدي.


 

Advertisements

قد تقرأ أيضا